onsdag 22 juli 2009

Hemma igen.

Hallå alla glada. Nu är jag tillbax här igen och jag ska verkligen försöka skriva lite mer..
Kom hem från Falsterbo i söndags, åkte med SJ och vi var väldigt försenade hem, var även 1,5 timmar försenade ner till malmö.. Dumma tåg.
Det var iaf händelserika och roliga dagar nere i Skåne! Mistral fick vara med på lördag morgonen i "Hästens cup" där dressyrryttare och hoppryttare byter hästar, så Daniel Zetterman red Mistral - de var jätte duktiga! Lägger ut nån bild när min dator fungerar igen (skriver från mammas nu och även den krånglar). Sen fick jag veta att jag "får" köpa lilla Pondus - en urgullig valp som Mattias och Jessicas underbara lilla Alice fått nyligen. Bild kommer även på den godingen!

I måndags kom Mattias upp hit och hade träningar, red mina tre hästar vilket gick super - båda tränings dagarna!
Idag fick pållarna därför bara ta det lugnt, de var alla tre väldigt trötta efter sista passet igår..
Nu ska jag stänga av den här datorn, gillar inte tekniska prylar - iaf inte när dom bråkar såhär..
Ha det så bra, bye.

2 kommentarer:

  1. Naaw, äntligen får du din valp!:D Som du tjatat om den där lilla Alice ;) Grattis!

    SvaraRadera
  2. jaaa! jag vet, har väntat och längtat i typ 100 år ju ! Tack!

    SvaraRadera