fredag 3 juli 2009

Vardagen åter.

Nu har vi varit hemma några dagar sen NM-resan, hunnit återhämta oss och packa upp.

Melvin har tagit det väldigt lugnt nu de senaste dagarna - han ser fortfarande lite små sliten ut stackarn..
Och igår och idag har även Kessy och Perazzi fått tagit det lugnt med promenader, men detta för att jag åkte av Perazzi i onsdags kväll och satt på akuten (fattar inte hur det kan kallas akuten, om man varit akut sjuk hade man hunnit dött innan nån doktor kom) i drygt 6 timmar.. Inget allvarligt dock, ett rejält stukat finger, en mosad näsa och resten av kroppen är helt mörbultad.. Så när jag nu tagit två dagar ledigt från ridningen har pållarna fått nöjt sig med promenader, vill verkligen inte förvärra det som redan gör ont och absolut inte åka av nåt mer nu när EM närmar sig! För; Ja, nu är det klart, Melvin och jag ska med till EM i augusti!!!
Och Mistral står nere hos Mattias nu som jag kanske nämnt tidigare, så han har inte behövt ridas av mig iaf - vilket känns ganska bra speciellt när jag inte känner mig på topp..

Imorgon ska vi städa stallet, ganska trevligt tycker jag (än så länge iaf..)

Och måste tillägga en sista gång innan jag går och lägger mig; Jag ska tävla EM!

2 kommentarer: