onsdag 30 september 2009

Funderingar med träningsvärk.

Ojojoj.. vilken träningsvärk man kan ha. Men känner mig ändå såhär konstigt pigg och nöjd med mig själv, som iaf alltid jag gör efter mycket träning. Är liksom extremt trött och pigg på samma gång - superskumt.

Jag har ett litet dilemma, vet inte hur jag ska fortsätta med bloggandet.. Anntingen så känns det som om jag ska sluta helt och hållet, eller så måste jag bli lite duktigare med uppdaterandet och alltså lägga ner lite mer tid och själ i det hela. Bloggandet har känts lite halvhjärtat och från början var det ju bara meningen att det skulle hålla på fram till SM (därav namnet "SannaNilssonSM2009") - men efter hand rullade det bara på.. Och egentligen gör det mig inte så stor skillnad, skriver ändå ner det mesta i träningsväg, men vet dock inte om jag är någon riktig bloggerska.. hm.. Tål att funderas på. Kommer säkert skaffa mig träningsvärk i hjärnan med, vilket för tillfället - tillsammans med tårna - är det enda stället jag inte har träningsvärk på.

Men i vilket fall som helst så skriver jag klart detta inlägg, som sagt; om jag inte gör det här gör jag det någonannanstans - så den ända skillnaden är egentligen att du som läser nu kan välja att fortsätta läsa. :)

Idag har jag bara ridit Kessy, Melvin fick vila ryggen och gå lite på lina vilket han tyckte var as kul och Perazzi som knappt ville resa sig när vi kom till stallet fick bara ta en promenad.
Kessy fick gå ett lugnt dressyr pass, tränade mycket lydnad och det ända jag har och säga är att hästen är underbar - allt går så lätt och är så roligt med honom!
Melvin verkade pigg trots de hårda träningspassen de senaste dagarna, hade väldigt kul på linan i ridhuset - mycket spring i benen. Och Perazzi var som sagt däremot så trött att han inte ens besvärade sig med att resa sig upp när vi kom, men efter den väldigt uppfriskande promenaden ute i kylan vaknade han till - litegrann iaf.

Nu ska jag snart joina Perazzi och gå och lägga mig.. God Natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar