tisdag 6 oktober 2009

Mer blogg men mer funderingar.

Har bestämt mig för att fortsätta blogga, har den senaste veckan utökat skrivandet/träningsdagboken för hand och har kommit fram till att jag har blivit för bortskämd och att det numera känns alldeles för jobbigt att skriva för hand. Så nu kommer det bli blogg och tangentbord som gäller. Funderar dock på att starta en ny blogg.. Och ja, jag är en velig person. :)

Den senaste veckan har jag ridit ganska lugnt, det har faktiskt inte hänt så mycket runt hästarna och träningen.. Bara vanlig vardag.
Där det dock börjar hända saker är i Lista, där den nya anläggningen byggs, nu börjar man iaf se var byggnaden, hagarna och banan ska vara. Det är långt kvar innan allt är klart, men hela processen är spännande tycker jag. Men ska inte skjuta under stolen med att jag verkligen längtar tills att är klart och in flyttat!

4 kommentarer:

  1. Det ser ut att bli riktigt fint:):D

    SvaraRadera
  2. Frida; Tack, hoppas och tror det jag med :) /Sanna

    SvaraRadera
  3. hej! första gången här och läser. Ser ut att bli en fin anläggning! Är detta erat eget projekt?
    Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Hej! Trevligt. :) Det hoppas och tror jag att det blir. Ja, det är min familj och mitt företag som bygger och ska starta en verksamhet där. Tack! /Sanna Nilsson

    SvaraRadera