måndag 15 juni 2009

Efter SM 2009.

Ja, nu är det 1 dag efter finalen och de sista ritterna under SM 2009 i Eskilstuna.

Jag och Melvin tog brons i SM för juniorer och det är jag väldigt nöjd med!
Hade tänkt sammanfatta denna tävling idag men...
Det enda jag tänker på nu är att jag och Melvin idag fick meddelandet om att vi är uttagna att åka med lanslaget till NM den 25-28/6!!! :D
Ska bli så kul, detta har jag verkligen längtat efter!

Nu ska jag gå och lägga mig och drömma om Nordic/Baltic Championship! :)

5 kommentarer:

  1. Grattis Sanna!

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt Sanna! Grattis än en gång. Vilken otrolig och faantastisk upplevelse du har framför dig! Lycka till!!!

    SvaraRadera
  3. Fan vad kul, är väldigt avundsjuk :<

    SvaraRadera
  4. Allihop; Ja, det ska bli hur kul som helst! Och Tack! :D

    SvaraRadera