söndag 14 juni 2009

Finaldag.

Final och sista tävlingsdag på SM 2009 i Eskilstuna, på Vilsta ridskola.

Idag startade jag Melvin med 11 andra ekipage i juniorfinalen. Det var kür vilket jag tycker är väldigt roligt att rida, det gick bra men vi hade några missar. Vi fick 71,2 % och placerade oss som 2a i klassen och ihopräknat med kvaldagarnas resultat kom vi totalt 3a i SM och fick en efterlängtad bronsmedalj! Jag är väldigt nöjd även fast jag nog inte hunnit fattat det än och även fast att jag vet att jag speciellt i andra kvalet kunde gjort mycket bättre ifrån mig. Men som sagt är jag nöjd med resultatet!

Kommer några uppdateringar och en liten sammanfattning om någon dag, då jag hunnit reflektera över det som hänt de senaste dagarna. :)

Vill tillägga att ERF arrangerade en super tävling med underbart duktiga funktionärer och ett stort Tack till er!!

5 kommentarer:

  1. Grattis än en gång... Du red så det rök och fixade medalj!!! Vá du är duktig!Linda med familj

    SvaraRadera
  2. Grattis Sanna! Ni är superduktiga! :)

    SvaraRadera
  3. Hej hej!
    Tänkte bara hälsa till dig och din mamma att det var roligt att vara funktionär på SM. Din mamma var så glad hela tiden och kom och frågade hur det gick. Kanooon!

    SvaraRadera
  4. Hej. Det var ju bra att du tyckte att det var roligt! Ska hälsa henne det! :)

    SvaraRadera