onsdag 17 juni 2009

Fortsättning följer här.....mot NM!

Nu förbereder jag för fullt för min och Melvins första utlandsresa. Det är mycket att tänka på vill jag lova!

Även fast denna blogg som ni vet heter "..SM 2009" och endast skulle handla om detta evenemang, som nu är över, så har jag tänkt att fortsätta uppdatera denna lite till och från. Hoppas att det är ok med alla? :P Men tanken är att jag så småningom ska starta en ny blogg som kommer finnas på min framtida hemsida. Men tills det står något mer om det här så kommer denna alltså att användas för mina dagliga reflektioner.

Idag red jag Melvin och Mistral lugn dressyr, det gick sådär - helt okej med båda två.. Mistral var som vanligt lite tittig och Melvin hade en skrikdag, vilket resulterar i att jag är tillfälligt döv efter typ 1 min i ridhuset. :S Men han är ju hingst så det får man väl förlåta honom för.
Kessy tog en promenad, vilket Perazzi också fick göra då han tappat en sko.

På tisdag åker vi till Skåne för att på onsdag fortsätta ner till Danmark och NM! Yeey. :D

4 kommentarer:

  1. Grattis! Det ska bli jätteroligt att följa din blogg inför/på NM också! Hittade hit via SM-sidan och fastnade direkt! :-) Lycka till!!

    SvaraRadera
  2. Hej Sanna och ett stort grattis till SM bronset!! Du är SÅÅ duktig!! Hoppas allt går bra på utlandsresan och att det i framtiden kommer fler resor!

    Stora kramar/Stina

    SvaraRadera
  3. Hej Stina. Tack så mycket! Det hoppas jag med! :)
    Kram /Sanna

    SvaraRadera