onsdag 3 juni 2009

Lite SM funderande och förberedande inför tävling.

9. Nu är vi nere på ental, då är det riktigt riktigt nära.


Idag har jag som igår motionerat Melvin flertalet gånger då han inte fått gå ut i hagen. Det har gått bra, han har varit snäll. Red även Mistral och Kessy lugn dressyr, vilket också gick helt okej, Perazzi fick bara ta en promenad idag.


Nu är ranking listorna för SM klara förresten, jag och Melvin ligger rankade som 2a vilket känns väldigt lovande *lite stolt* önskar verkligen att resultat listorna kommer att likna dessa!! Men rankingen brukar - tyvärr i detta fall - inte stämma så bra ihop med resultatet, föra året låg jag och Kessy rankade på 29de plats inför SM men slutade på en 7de plats. Hoppas som sagt iaf på att Melvin och jag kommer ha ungefär samma plats på resultatlistan som på rankinglistan i år!!


Imorgon är det dax för Strömsholmstävlingarna och Melvin och jag som ska starta Lagttävlands programmet för juniorer har starttid 18.44, håll tummarna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar