måndag 8 juni 2009

Sommarlov och SM snart.

4 dagar, skrämande nära.

Igår var jag och mamma en sväng till Strömsholm igen och tittade på dressyren såklart, kul att se de bästa young rider'na eftersom jag ska upp och tävla med dom redan nästa år.
Red alla min pållar framåt kvällen, husmorsgymnastik.

Idag var det första sommarlovsdagen - härligt! Men jag fick tyvärr ingen sovmorgon för klockan 8 skulle jag vara på bilskolan, när jag var klar där vid lunch åkte jag ut till stallet och red mina 4 hästar - vilket gick bra :)
I det stora hela var det en bra lovdag.

Imorgon ska jag och Perazzi iväg till Nyköping och träna för Liane och efter det ska Melvin till strömsholm och skos.
(Det har varit väldigt dåligt med bilder på denna blogg på sista tiden, ber om ursäkt för det och anledningen till detta är attmin dator - där alla bilderna finns - inte fungerar så bra/inte alls. Tycker att det är konstigt att mina tekniska prylar alltid krånglar.. :O)

Kom och titta på SM 2009 i dressyr för ponny och juniorer på Vilsta den 12-14/6 - det kommer att bli spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar