måndag 1 juni 2009

Bara elva dagar kvar nu.

11.

Underbart väder har det varit de senaste dagarna så jag har därför ridigt mina pållar ute på gräsbanan på Rölagg, super skönt i solen!

Monica, equiterapeuten, var och behandlade Melvin idag. Hon tyckte inte att det var något större fel på honom utan han var bara lite överansträngd i muskelfästena i ena bogen. Så jag ska ta det lugnt med honom de närmaste dagarna men vi kan iaf starta på Strömsholm på torsdag och hoppas på att det går bra! :)

Måste tillägga att pappa som var en sväng neråt landet idag passade på att hämta mina nya stövlar på Sharpmans, ett par Köning lacquer/lackade och skinnande blanka! Ett par skapelser av Gud, jag lovar! Nu ska dom bara gås in innan jag kan börja tävla i dom och här kan jag lova; Köttsår = Aj. Men det är det värt!

2 kommentarer: