torsdag 14 januari 2010

Nytt år..

..nya tankar, nya drömmar, nya planer, nya träningar, nya tävlingar..

Hej och hallå.
Hoppas att allt är bra med alla och att ni haft en bra början på något som kommer bli ett fantastiskt år! (positiva Sanna)

Ber om ursäkt för att jag inte skrivit något här 2010, men till att börja med var vi i Thailand där jag semestrade för ett år framöver (inget bloggande då inte), sen har det inte hänt sådär jätte mycket, har bytit tillbaka Melvin och Dutch mot Danny och Sibell som nu är tillbaka nere på Hviderup i Skåne. Dutch och Melvin är alltså hemma igen och verkar trivas med det.
Har tagit det ganska lugnt med ridningen nu när jag kommit hem, det tog ju några dagar att komma tillrätta igen och hämta hem Melvin och Dutch från Skåne och nu har de två fått tagit det lite lugnt i några dagar - de har ju tränat ganska tufft där nere.

Har bestämt mig för att utöka bloggandet lite och kommer tids nog starta en ny blogg, tills dess kommer denna användas :) Håller även på att jobbar med min hemsida som snart kommer publiceras! Adresser kommer finnas här när allt blir klart!

Nu ska jag sova, god natt!

Dutch

2 kommentarer:

  1. Hej Sanna!
    Välkommen hem och kul att du vill fortsätta dela med dig av ditt hästliv till oss.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej :)
    Tack Anna! :)
    Kramar /Sanna

    SvaraRadera