onsdag 20 januari 2010

Tävlingar i sikte..

Hästarna går bra nu, trevligt!
Har ridit lugnt på Dutch, han behöver mest slappna av i ridhuset (han tycker inte om det för att det första dagen jag red där stog två älgar precis utanför)Melvin har fått gått lugn dressyr, men har ridit lite skolor och bytesserier och sista dagarna har han gått riktigt riktigt bra! Så skönt att han "är tillbaka" igen, fina killen!

Längtar efter tävlingarna nu! Licensen är iaf betalad och klar för i år - helt plötsligt blev det mycket dyrare då jag nu behövde en "internationell-licens" och de sista åren tävlat med "junior-licens"..

Imorgon kommer hovslagaren till Rölagg och skor mina, bra - det behövs!

På söndag ska jag till Liane med Dutch och Melvin och träna - längtar!! :)

Och vecka 6 kommer lilla Totte "hem" och bor hos oss en vecka, helt underbart! Saknar verkligen min lilla vän något oerhört mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar