onsdag 27 januari 2010

Snökaos.

snö, snö och mer snö.. usch och fy vad jag är trött på detta nu! Evig vinter.
Hästarna har gått lugnt igår och idag, joggat dom lite bara.
Lite för att jag igår var hos naprapaten och knäckte loss i princip hela min rygg, satt fast överallt.. Mycket troligt att detta berode på att Melvin visade sin kärlek till mig häromdagen - vet inte om jag berättade om det men kan skriva några rader om händelsen längre ner i inlägget - han är hårdhänt. Har iaf varit öm i ryggen sen besöket hos naprapaten, men känner mig iaf mycket "friare" nu!
På tisdag ska hästarna behandlas i ryggarna av sin equiterapheut, skönt för dom!

Imorgon blir det dressyrpass för mina tre killar, längtar lite..känner mig peppad för riktig dressyr!


Ska berätta den lilla historien om Melvin från häromdagen, tror inte ni har hört den.. Melvin är en snäll kille men han tar i lite för mycket ibland, ofta när han ska visa nån tacksamhet eller uppmärksamhet men ibland också bara för att busa med en.. Som den gången för några månader sen som jag skrev om här, då han lyfte mig i håret.. Tror iaf att denna gång var en kärleksförklaring, han bet mig i armen hårt som f-a-n och när jag stog och beklagade mig över hur ont det gjorde (när jag väl fått honom att släppa taget..) så tacklade han mig med rumpan blixtsnabbt och med världens kraft så att jag flög in i väggen.. AjAj.
Dagens citat;
Kärlek gör ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar