fredag 26 februari 2010

I am back.

Hej och hallå, känns som jag inte skrivit här på evigheter.. vilket inte riktigt stämmer, det var ju typ i förrgår jag skrev sista inlägget - men känns nog så bara för att jag haft massor att skriva men inte tid att göra det på..

När Mattias var här förra veckan gick allt super, extremt bra träningar! Det enda som var dåligt dessa två dagar var att jag hade lite svårt att andas, låter skumt - haha.. Men; lunginflammation - kommer ni ihåg ? ;/
Mattias var nöjd med Marwin - skönt! Han tyckte att den lilla (stora) grabben var mycket trevlig och duktig!

Nu är snart lovet slut - mitt sista sportlov! Känns skumt..

Har varit ute i Lista massor de senaste dagarna, går så fort med allt nu och man ser verkligen hur allt kommer bli och vara! Hur häftigt som helst!!
Älskar mitt nya hem!

Idag blev min lilla älskade hund kastrerad, stackars liten..¨

Pondus.

Idag har även Marwin, Dutch och jag varit i Nyköping och tränat för Liane, det gick bra! Nöjd.

På söndag är det tävling! :D Hoppas på bättre väder och lite tur!
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar