måndag 1 mars 2010

Säsongens första tävling.

Börjar med att berätta att jag skrivit värsta långa inlägget här för nån timme sen.. När det skulle publiceras hängde datorn upp sig och hela skiten försvann.. Lagom irriterande! Det mesta var inte så viktigt (mest fördrivande av tiden då jag egentligen skulle pluggat, vilket jag naturligtvis inte har lust med) men några saker skriver jag om de närmaste dagarna.. Orkar inte nu..
Måste bara nämna att jag tävlade idag! Första tävlingen för säsongen och första tävlingen på Dutch!

Reg. Msv B:4 i Fagersta.
Dutch var ganska spänd men skötte sig ändå bra. Vi hade två jätte missar och en del små missförstånd.. Men jag är nöjd, väldigt nöjd till och med - hade en bra känsla liksom! :D
Vi fick 65,87 % och kom 4a på det (12 poäng från segraren).
Första kvalet för att få rida St George klart också, skönt! :)
Är faktiskt riktigt nöjd!

Underbar häst jag har iaf, så jävla fin! svår men, så jävla fin! och snäll som ett lamm! Älskar honom redan - precis min typ av häst!
Älskar även att tävla!!! Allt slit är värt det!

Dutch. (en bild ni redan sett - men den är fin)
Varit i Lista på dressyrcentret måste även nämnas, HELT SJUKT FINT! Stort Tack till alla som hjälper till att göra det möjligt, jag vet att det är erat jobb och att ni inte gör det till mig personligen, men jag är oerhört tacksam! Bugar och bockar!

3 kommentarer: