fredag 26 mars 2010

26 mars, lillasyster fyller år!

Hello.
Praktikdag idag och ska snart masa mig iväg till stallet - vilket ska bli mycket kul, känner för att dressyra runt i ridhuset med mina prinsar! Melvin och Dutch ska dock gå lugnt idag - men jag kan dressyra lite försiktigt iaf! Marwin däremot ska få en riktig genomkörare ! HAHAHAhaha *onskefulltgenigarv*

Sitter för tillfället och väntar på en lastbil som ska komma och droppa av ett paket till min kära syster som fyller år idag! Tänker inte säga vad det är, egentligen ingen risk att hon läser här innan hon kommer hem och får paketet (ingen risk att hon läser alls - hon är inget fan av mig och mina hästar om vi säger så) men man ska alltid ta det säkra före det osäkra, så jag kniper igen om överraskningen!
Har iaf varit snäll och precis ställt in en nybakad kaka i ugnen som hon ska få när hon kommer hem - då blir hon nog glad!

Ridningen gick iaf bra igår, Marwin var väldigt snäll och skötte sig exemplariskt - duktig idiot! ;)
Har även anmält mig och Dutch till tävlingen den 11/4 hos Stora Ekeby. (Försökte anmäla till de andra klasserna och tävlingarna vissa av er läsare var snälla att tipsa om, men de var fulla tyvärr..) Men ska bli kul att se hur det går den 11e - jag och Hålländaren är laddade!
Dagarna innan tävlingen kommer Mattias upp till Eskilstuna igen!! Den 8-9/4 rättare sagt! UNDERBART!

Nu ska jag gå och hålla utkik efter födelsedags-lastbilen, den borde komma vilken minut som helst. Och sen ska jag som sagt till stallet så jag kommer hem nångång ikväll - mycket som ska göras - och måste hinna hem till firandet ikväll!
Ha det så bra!
Och Emma..
Grattis systra mi!

Emma, Totte, jag och Benjamin för typ 100 år sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar