söndag 14 mars 2010

Back in business.

Nu är jag tillbaka igen, i livet med allt vad det innebär. Underbar dag idag, helt grymt bra väder, nu är det verkligen vår! Älskar det!

Har ridit mina prinsar lugnt idag, bara mjukgörande och stretchande.. Massa snöras i från taket, läskigt tyckte grabbarna, så de var ganska spända.. Men är nöjd med dagen ändå, Dutch gick så jävla bra - så snygg häst (även när han flög i luften vid snörasen är han snygg) smidig som en spindel/spindelben som fladdrar i huvudhöjd.. Don't know if that make sense, men det går inte att med ord beskriva iaf! Skulle vilja att alla ridhusets väggar skulle vara täckta av speglar när jag rider honom, vill inte släppa han med blicken - känner hur jag vrider mig 180 grader i sadeln för att inte missa ett enda steg i hans spegelbild! :P

Imorgon är det måndag och starten på en ny hektisk vecka, känns bra!
På torsdag och fredag har vi träning med Knytkalaset på Ericsberg - super kul!
Sen ska Dutch och jag tävla på söndag, ska oxå bli kul!

Dutch och Jackie Sui.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar