lördag 13 mars 2010

.

Det har hänt massor med stora och omvälvande saker i mitt liv de senaste dagarna. Det är inget jag varken vill, kan, ska eller kommer skriva om här mest för att det inte har ett dugg med denna dressyr blogg att göra.. Men dessa händelser har ju självklart, liksom allt som händer i mitt liv, påverkat min ridning och träning.
Utöver alla händelser så har jag varit drabbad av maginfluensan, vilket bara det är hemskt i sig.

Om några dagar är jag back on track igen, med mitt liv, med ridningen och med bloggen.

Hoppas ni ursäktar mitt kryptiska och korta inlägg.
Ha det bra så länge!

2 kommentarer:

  1. Kom snart tillbaks med nya tag!
    Såg att du strukigt dig från tävlingen:( Jag också, iofs bara en fjuttig hovböld så där lagom en v före tävl! Suck!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jarå :)
    Aa.. hade inte ridit nästan något under dagarna innan så kände mig inte redo för tävling.. gud va tråkigt, sämsta timingen! :(
    Kram /Sanna

    SvaraRadera