måndag 1 februari 2010

Lugn ridhelg.

Har tagit det lugnt med pållarna idag och igår, de gick dressyr i torsdags och fredags och på tisdag kommer Monica (equiterapheuten) och på torsdag ska vi iväg och träna igen. :)
Det har varit extremt kallt den här helgen oxå, så som dagens -17 grader - tycker verkligen inte om att rida när det är så kallt! Längtar efter mitt ridhus!
Har även spenderat denna helg som en "vanlig" tonåring, så är trött och seg nu.. sömnbrist förklarar jag det med - kan dock ha några andra förklaringar också..

Imorgon är det skola igen, känns sådär.. Har en väldigt lång dag oxå, vilket känns hemskt! Specialidrottslektion fram till 19.00 - borde vara olagligt..

Har hittat en tävling jag verkligen vill åka på nu, längtar!! Och mamma berätta att ERF ska ha en St George ganska snart vilket jag oxå längtar efter!!

Melvin och jag på NM.

2 kommentarer:

  1. Har du Monica Ledin som equiterapheut ? :)

    SvaraRadera
  2. Japp, det har jag och har haft i nu snart 8 år. :)
    /Sanna Nilsson

    SvaraRadera