söndag 29 november 2009

Skola på en lördag? och Globen!!

Japp, konstigt nog så var jag i skolan på en lördag.. Det stämmer inte..
Men i lördags var det öppet hus på St Eskil och jag och många vänner var därför i skolan och representerade våra program, det gick bra och var ganska kul faktiskt! :O :D

Efter detta for jag ut till stallet och red mina tre fina killar, vilket gick ganska bra - de fick gå lugnt. Red mycket grunder, vilket alltid är nyttigt!

Idag var det Globen som gällde för min del, shoppa och kolla på elitdressyr! Det är livet det.

Sen kväll i stallet efter Globen, jobbigt kan man tycka, men så fort jag kom upp på första hästen blev jag lika pigg och glad som vanligt! Underbart! Är överlycklig för att jag ska få ägna varje dag under hela mitt liv till hästarna! Älskar det verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar