torsdag 24 december 2009

Dagarna innan Julafton..

Igår var jag och pappa nere i Skåne och byte Melvin och Dutch mot Sibell och Danny, familjen och jag åker till Thailand över nyår och Melvin och Dutch ska tränas hos Mattias under den här tiden. Sibell och Danny ska få en välförtjänt viloperiod i E-tuna, de är ju bara tre år.
Resan till och från Skåne var hemsk, istället för de vanliga 12 timmarna det brukar ta tog det nu 24 timmar. Det var snöstorm och trafikkaos genom hela Småland och Skåne! Hade beräknat att komma hem igår kväll, men rullade in vid stallet vid 7 imorse - precis lagom till morgonfodringen. :P Helt slut nu!

Åker som sagt till Thailand den 26/12 så bloggen kommer ta en paus tillsammans med min ridning. Kommer dock tillbaka den 7/1 :)

Nu ska jag fixa det sista inför morgondagen!

Jag och Benjamin för några år sedan. :)
God hästJul!

2 kommentarer:

  1. God Jul och Gott nytt ar onskar:
    Johanna , Jesper , Mona och Peder Jensen.
    Ha det bra I Thailand :)

    SvaraRadera
  2. Familjen Jensen; GOD JUL och GOTT NYTT ÅR! Tack, ha det så bra själva! :) /Roger, Biggis, Sanna, Emma, Pondus och Caprice

    SvaraRadera