måndag 14 december 2009

Inlägg nummer 100.

100 inlägg i den här bloggen - stort! :P

Har ridit lugn dressyr på mina pållar de senaste dagarna, mycket grunder - känns som om jag har tränat mycket sånt den senaste tiden, men jag tror att det verkligen behövs! Tycker också att det är detta vintern är till för, när det inte är några tävlingar på g kan man gå tillbaka och träna grunder ordentligt, tror att om de enkla sakerna verkligen fungerar kommer de svåra sakerna också falla på plats!

Imorgon ska jag och Dutch till Brolötten och träna med Knytkalaset, ska bli jätte kul!

Dutch med sin förra ägare.
Nu ska jag sova, så jag är utvilad för morgondagens träningar :)

2 kommentarer:

  1. Fasiken vad läcker han är:)
    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Carina; Tack, det tycker jag med! :D Kram /Sanna

    SvaraRadera