torsdag 17 december 2009

Kessys inlägg.

Nu har Kessy flyttat till sin nya ägare, min lilla Kessy är inte min längre.. Och det känns förjävligt om jag ska vara ärlig! Vet dock att han kommer få det bra, han såg ut att trivas i sitt nya hem och Pytt (hans nya ägare) är jätte trevlig och tar god hand om sina hästar. Så jag är inte orolig för honom, men det känns ändå extremt jobbigt - saknar honom redan.
Hjärtat mitt har gått i tusen bitar. Saknar faktiskt ord för det hela.

Kessy är iaf underbar! Älskar honom nu och föralltid! Lill prinsen kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! Min bästa vän!

Nu ska jag försöka sova och sedan rycka upp mig lite och se framåt.

Tänker komma ihåg Kessy enligt Lianes kommentar;
Den där hästen skulle gå genom eld och vatten för dig!







Tack för tre underbara år min vän! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar