måndag 21 december 2009

Kort uppdatering.

Ja, nu har jag inte skrivit på några dagar igen.. Men nu närmar sig julen med stora snöiga steg och det finns ännu mer att göra än vanligt, så tiden räcker liksom inte riktigt till - först på min önskelista står 4 timmar extra per dygn, tänk va bra det skulle vara!

Har ridit mina pållar de senaste dagarna också, de har gått bra allihop! Melvin har varit perfekt - precis lagom galen = pigg och framåt men kontrollerbar! Marwin har kommit tillrätta och går bättre och bättre. Dutch växer i mina ögon för varje dag som går och då inte bokstavligt talat, men känns som om vi börjar lära känna varandra och ju mer jag lär känna honom desto mer tycker jag om honom!

Imorgon ska Melvin till hovslagaren på Strömsholm, hoppas att han blir "friskförklarad" från sin gamla hålvägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar