tisdag 7 september 2010

Busy.

Fy sjutton va mycket grejer som händer just nu.. Busy busy.
Just när jag trodde att det inte kunde bli stressigare så förvarades allt typ två grader på nån galen skala. Fattar inte hur det går till.. Men snart går jag back med användningen av dygnets timmar..
Jaja, värre saker har väl hänt i världen.

Senaste veckan har varit bra, har fått nya anställda hästskötare - skönt med lite hjälp och framförallt skönt med sällskap!
Håller på och färdigställer min lägenhet oxå, snart bor jag permanent i Lista!

Närmaste händelserna;
* Tisdag 7/9 Dutch ska till hovslagaren på Strömsholm.
* Torsdag 9/9 träningar hos oss för Pia Fälth.
* Måndag-Tisdag 13-14/9 träningar hos oss för Mattias.

Stor Nyhet;
Min Mistral är såld!
Önskar han och hans nya ägare stort lycka till i framtiden!

Misse-Nisse och jag på SM 2009.

3 kommentarer:

  1. Gick det bra på träningen?

    SvaraRadera
  2. Anonym; Jo det gick mycket bra för mig och jag tror att de andra ryttarna oxå var nöjda :) /Sanna Nilsson

    SvaraRadera
  3. Kan inte bli sämre iallafall

    SvaraRadera