söndag 19 september 2010

Val.

Idag har jag varit och röstat för första gången i mitt liv, kändes stort! Det ÄR stort och viktigt!
Fast det är inte så lätt varken att styra ett helt land eller valet vi vanliga människor ska göra - om vem som ska försöka ge sig på just detta.. Det är iofs många val vi måste göra här i livet som inte är så enkla som man skulle önska att dom skulle vara.. och val måste vi ju göra hela tiden, även fast de oftast bara gäller saker som typ vilka kläder vi ska ta på oss på morgonen. Jag tycker dock att det är skönt att alla val inte är så svåra och betydelsefulla som det valet de flesta svenskar gjorde idag!

Förutom det stora valet så har jag varit på Media Markt idag och inhandlat en del grejer till Lista (massor av val som ni förstår) detta var väldigt skönt att få gjort - många grejer har liksom hängt över mig den senaste tiden..
Sen har jag ju självklart ridit, joggat några pållar lugnt.. Det har varit en hel del träning den senaste tiden och kommer bli även nästa vecka :) Jag gillar!

Planering;
* 21/9 Hovslagaren kommer till pållarna.
* 21-22/9 Knytkalaset Ericsberg.
* 23/9 Pia Fälth träning hos oss.
* 2/10 Tävling med div 2 Mariefred.

1 kommentar:

  1. Hej!
    När kommer det lite större tävlingar för dig igen?
    Grattis till placeringen med Perazzi!

    SvaraRadera