fredag 3 september 2010

Problem.

Problemen avlöser liksom varandra..
Min mobil håller på att lägga ner verksamheten totalt vilket gör mig helt handikappad, måste fixa en ny men har inte haft tid att göra det..
Och bloggen har inte velat vara med alls den senaste veckan - vilket ni uppmärksamma säkert märkt eftersom det inte blivit ett enda inlägg på en hel vecka.
Min dator är inte heller på topp, då den flyttas runt mellan mina två hem för tillfället, tror jag den känner sig osäker, åsidosatt och smutsig (med största vikten på det sistnämnda) och den vill därför inte låta alla bokstäver på tangentbordet lämna ett avtryck i inläggen..
men det går framåt i smygande takt oxå.
Snart verkar tex golven vara klara i stora stallet, helt klara! Äntligen!

Har anställda hästskötare nu vilket känns hur lyxigt som helst, snart börjar några fler pållar ramla in ;)

Melvin o moi, Falsterbo 2010.

1 kommentar:

  1. Tycker du att det är något att skryta med din Falsterbo debut, tycker inte jag....

    SvaraRadera