söndag 29 augusti 2010

Anställningsbevis.

Söndag idag och det första riktiga anställningsbeviset är påskrivet - hur grymt bra som helst! Nästa helg har jag helt plötsligt stallpersonal och hästskötare! :D

Idag var jag för övrigt själv i stallet, förutom att lilla Diva sprang runt benen när jag mockade - myshund det där! Red sedan Dutch, Melvin, Danny och Perazzi - de gick bra allihop! Alla tränades lugnt med skänkelvikningar som huvuduppgift - ganska coolt att det går att träna samma med alla hästarna som är på så olika utbildning ståndpunkter och i så olika åldrar tycker jag. :)

Imorgon blir det IKEA tripp.. igen.. :S

Nu ska jag gå och vara social med min vän som för en gång skull har lyckas tjata sig till en käll i mitt just nu så fullspäckade schema..
Har´e bra alla glada!

7 kommentarer:

  1. kom du i säng i tid idag? ;) äntligen en bra tid du skrivit inlägget på sanna! ;D

    SvaraRadera
  2. Hej Sanna!
    Du kan inte tänka dig låna ut en av dina fina hästar? Jag har en bra som vann SM-guld i söndags, men lär behöva ännu mer om jag ska ta mig till London 2012.

    SvaraRadera
  3. Liza; Ja för en gångs skull så blev inlägget skrivet vid ett "bra" klockslag (ska dock inte inbilla någon att jag kom i säng tidigarte för det)... ;P ses imorgon! /Sanna

    SvaraRadera
  4. Jenny; Hej! Tyvärr har jag ingen som jag har tänkt låna ut just nu..
    Grattis till guldet och Lycka till!
    M.V.H. /Sanna Nilsson

    SvaraRadera
  5. Araber är väl bra att rida distans med annars om Jenny ska rida ända till London.

    SvaraRadera
  6. Tack! Nästa år är det sin tur ska du se!Hör av dig om ngn pålle vill se London!

    Anonym, jag är så himla dålig på arabiska och rida långt ligger inte för mig! :-)

    SvaraRadera
  7. Jenny; Tack för uppmuntran! Det ska jag göra! :)
    /Sanna Nilsson

    SvaraRadera