tisdag 17 augusti 2010

Tisdag och vet besiktning imorgon.

Hej alla glada bloggläsare.
Tanken av att börja detta inlägg, liksom många andra just nu, med att jag är trött och stressad flög genom mitt huvud, men efter lite betänketid kom jag fram till att till och med jag hör hur jag låter som en upprepande papegoja. Så jag ska sluta beklaga mig och bortförklara halvtaskigt skrivna inlägg, vill ju inte vara nån färgstark fågel heller!

Hade tänkt blogga igår men på kvällen tittade jag på filmen "my sister´s keeper" och efter det var det ju helt omöjligt att skriva något förutom *snyft*.. Jag grinade i typ två timmar efter att filmen hade slutat. Hemsk film. Men hur bra som helst - rekommenderas starkt!

Igår red jag igenom küren med Melvin, det gick ganska bra faktiskt - hoppas på att få rida den på söndag!
Dom andra killarna gick oxå bra, dressyrade runt på dom i flera timmar! :)

Idag däremot red jag ganska lugnt, jag mådde inte toppen och hästarna kunde gott få ta det lite lugnt. Red Melvin på utebanan, vilket han verkligen gillade!

Utsikt från utebanan.

Imorgon ska vi till Strömsholm, det är då dax för veterinär besiktning - första SM kvalet är på torsdag! nervöst, ja typ.. ofattbart, extremt! Kan inte fatta att det är SM redan nu igen, de senaste året har gått så fort!
Håll tummarna för att Melvin går igenom besiktningen imorgon är ni snälla!?! :)

sova, sova, säng, säng, säng. sova, sova, säng, sä....

6 kommentarer:

  1. Önskar dig all lycka till!

    SvaraRadera
  2. Lycka till nu Sanna!
    Håller tummarna för Melvin...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Anonym; Tack så jätte mycket! /Sanna Nilsson

    SvaraRadera
  4. Carina S; Tack så mycket, det kan behövas ;) Kram /Sanna

    SvaraRadera
  5. Det kommer säkert gå bra denna tävling!
    Håller tummarna.

    SvaraRadera
  6. Anonym; Ja jag hoppas på det och vi ska göra vårt bästa! :) Tack så mycket! /Sanna Nilsson

    SvaraRadera