lördag 28 augusti 2010

Lördag efter skolstart.

Det känns lite konstigt att alla (bla min lilla syster) börjat skolan igen.. Känns som om jag försovit mig och glömt att jag ska till skolan varje morgon (konstigt nog går jag ju ändå upp tidigare och fodrar nuförtiden än vad jag gjorde vanliga skoldagar förr). I vilket fall så känns det skumt men bra på nåt vis. Lördagen spenerades denna vecka i stallet - nu blev ni allt förvånde va? - och med systrami som jag knappt sett skymten utav den senste veckan. Vi lagade mat tillsammans, då föräldrarna var och roade sig på kräftskiva, och sen packade vi som tusan - jag flyttar ju snart!

Besiktningen under fredagen gick bra förresten - nu kan vi pusta ut! Inte för vi var speciellt oroliga innan men det var skönt att få det godkänandet avklarat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar