torsdag 26 augusti 2010

Besök i Lista.

Idag fick jag besök, en massa besök - av livs levande människor! WOW liksom.
Det var folk i stallet hela långa dagen! Riktigt trevligt! :D

Tränade med Dutch för Pia Fälth, som höll träningar hos oss under eftermiddagen, min lilla prins sprang på fint. Han var väldigt lugn idag, skönt - det är mycket enklare att rida honom när han är avspänd!
Red igenom alla grejer i St George, klarade allt galant men jag red bara på "halvfart" - har pratat med både Mattias och Liane om detta och Pia verkade hålla med, vi tror att det är bättre att jag rider honom lite dämpat nu i början tills jag lär mig alla knappar. Tids nog kan jag säkert börja rida igång honom lite mer, sätta lite tryck och släppa fram hans extrema gångarter. Men först vill jag få full kontroll!


Dutch och jag i maj -10.

Imorgon kommer nån från länstyrelsen och ska besikta stallet, lite spännande är det allt. Hoppas att allt går som det ska!

2 kommentarer:

  1. Hejsan S! Kul att ni kommit igång därute! Tänkte bara fråga dig om dt finns möjlighet att vara med för mattias framöver? MItt sto-monster är hemma igen... Fick så bra hjälp av honom och pether är ju inte hemma så mycket. Hur gå tillväga?:) Kramar Mickis!

    SvaraRadera
  2. Mickis; Heej! Det finns det säkert! Jaså, är hon? Du får berätta mer när vi ses. :) Smsa ditt nr till mig så skickar vi ut sms när han är på g :) Kramar /Sanna

    SvaraRadera