söndag 1 augusti 2010

Kaos.

Halvt kaos i mitt liv nu, har varken hunnit eller orkat blogga de senaste dagarna.. Ska bättra mig jag lovar!

I torsdags regnade det av bara den och ni kan inte gissa vad som hände.. Vi hade översvämning på bottenvåningen i typ halva stallet - underbart liksom. Ett tag sprutade det in typ 2 liter vatten/sekund från nåt rör i marken.. Helt hemskt, men det var tydligen lätt att laga så vi lär inte behöva uppleva det igen som tur är!
Samma dag som detta blöta väder var jag och mamma på IKEA i kungenskurva, vi handlade saker till övernattningsrummen och till fikarummet. Slutade med att vi drog runt på fem kundvagnar ett tag, mycket grejer blev det men ändå är vi långt ifrån klara..

Fredag, lördag och söndag har varit riktiga helstalldagar för min del, mysigt!

Nästa vecka ser ut att bli lika späckad som denna varit.. på onsdag kommer tex hovslagaren ut till oss i Lista. :)

Nu ska jag och lilla Diva försöka sova igen, tyvärr kan jag knappt hålla ögonen öppna. Ha det så bra alla glada!


Divabus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar