torsdag 29 juli 2010

Lite uppdatering igen.

Det går bra för mig just nu, not. Eller jo det går bra, men ändå inte.. Nu blir jag till och med förvirrad av mig själv, stackars er läsare.
Kan väl säga att det går bra, men det är så mycket att dygnets 24 timmar inte räcker till helt enkelt - vilket är illa.
Jag är typ trött konstant oxå, men ändå glad eftersom vi äntligen flyttat in i det stora stallet ute i Lista - som jag har väntat på det!

Hästarna har gått jätte bra de senaste dagarna, idag var det framförallt Dutch och Perazzi som var superduper duktiga!! Älskar mina finfina killar!

Perazzi DS.

Har så ont i kroppen nu kan jag säga, i måndags och tisdags kastade jag ut hösilage som hade blivit dåligt, fyfan va tungt det var - säkert 700 kg skulle kastas i en container.. Ni som arbetat med hösilage vet hur jobbigt det kan vara att få isär det.. :S

Ska nog gå och lägga mig igen, blir inte mycket bloggande nu.. men jag lovar att bättra mig när lite mer kommit på plats i Lista, jag är så trött nu att det iaf inte blir något vettigt skrivet.
Good Night.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar