onsdag 14 juli 2010

Tillbax i det nya.

Idag var jag tillbaka i min nya vardag, väldigt trevligt!
Det ända som skilde ifrån hur vardagen i Lista var innan Falsterbo och hur den var nu, var en liten hund jag hade hack i häl.
Hon är så söt min lilla flicka!

Har städat ur hela lastbilen och plockat hem alla grejer och kläder som fanns där i. Mycket jobb även när man kommer hem från en tävling!

Sen har jag ridit mina fyra killar; Dutch gick lugnt, han var dock väldigt het och spänd i sig själv idag.. Men det gick ganska bra ändå, första gången han var inne i nya ridhuset! Det var Perazzis första dag i Lista oxå, han gick hur fint som helst när vi tränade lite dressyr i ridhuset! Hade nästan glömt hur fin han var, speciell den helt magnifika skritten! Men det var lite coolt att sitta på honom efter ett typ halvårs uppehåll, hittade knapparna och känslan efter 5 sekunder igen!
Melvin fick gå lite lugn dressyr med mycket galopparbete, han var fin men trött..
Marwin tränades lite hårdare dressyr däremot, han skötte sig bra - men man kan inte ana att han och Perazzi är lika gamla, Perazzi är så mycket mycket mer färdig och mogen!

Avslutar detta inlägg med en fin bild från i måndags på mitt trevliga sto som nu är dräktig - med, enligt veterinären idag, ett friskt litet föl! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar