onsdag 21 juli 2010

Strulig tisdag.

Ja idag har varit en strulig dag.
Vaknade imorse och mådde inte alls bra, hemskt att vakna och må dåligt tycker jag.
Har senare under dagen varit runt och beställt och köpt möbler ut till Lista, framförallt till min lägenhet därute. Roligt att få någonting gjort rent praktiskt, så kommer man ju lite närmare en färdig anläggning.
Först framåt kvällen red jag mina prinsar, det gick okej med dom - men jag mådde inte alltför bra då heller så det kändes lite segt.

Tackar Dressyr ABs sommarjobbare Pernilla som så fint och duktig fixade och hjälpte till med hästarna under dagen, extra skönt en dag som denna då jag inte mådde super och hade mycket annat att greja med! Det var guld värt att komma till ett välsopat och rent stall idag!

Ska snart sova, vill må bättre imorgon.
Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar