fredag 6 augusti 2010

Torsdag.

(detta inlägg skulle publicerats under gårdagen, men något fel här på bloggen gjorde att det sparades som utkast.. Publicerar det nu istället!)

hej alla härliga människor, nog blev det väderomslag allt - super fint väder idag! Underbart! Och hästarna har varit ute i hagarna mycket längre än vad de brukar, de verkade verkligen gilla att sola sig samtidigt som det fläktade sådär lagom härligt i vinden! Hoppas morgondagen blir lika fin!
Det är så hektiskt just nu att jag snart stressar bort mig själv tror jag.. Bloggen kommer tyvärr i kläm, jag har valt några timmars sömn per natt istället för ett inlägg.. Ber om ursäkt för det men om jag drar ner mer på sovandet tror jag faktiskt att jag kommer att bli sjuk. :/
Ska strax bädda ner mig igen men skriver några korta rader först;

Gårdagen i korta drag;
* Reporter i stallet som gjorde ett litet reportage till en tidning som trycks av idrottdföreningen i Gillberga.
* Kusin Cornelia red lilla Benjamin.
* Jag red mina älsklingar.
* Hade lektion för Agnes.
* Stallfix.
* Plus att jag fick lära mig hur man kör traktor!

Dagen i liknande korta drag;
* Hovslagaren skodde pållarna.
* Rådberg var ute och gjorde vet check på Dutch och Melvin - gick väldigt bra!
* Ridning såklart.
* Stallpyssel.
* Fick möbler levererade.

På måndag kommer Mattias upp förresten, jag längtar verkligen!
tyvärr så är det redan tid för att sova..
God Natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar