söndag 15 augusti 2010

Söndag och bevis.

Slut på ännu en vecka, tiden flyger fram och jag med den.

Massa träningsvärk idag oxå, men sådär lagom skön träningsvärk idag!

Har ridit alla mina pållar idag, men bara joggat dom lugnt, förutom Marwin som fick trampa på i över 1,5 timme - förstår inte hur mycket energi en häst kan ha, helt ofattbart!

Imorgon kommer Pernilla och jobbar igen, riktigt skönt att få lite hjälp i stallet!

Nu ska ni äntligen få bildbevis;

Titta, det här dressyrcentret som jag snackat om så mycket och så länge existerar faktiskt!

4 kommentarer:

  1. hahha ja du har inte blivit knäpp efter tiden det existerar faktiskt ;) Gud så fint! Så fort du har tagit kort på hela anläggningen så måste du lägga upp alla bilder och beskriva!
    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. JR; hahah exakt, det känns som om risken att jag blivit helt galen och hittat på alltihop är ganska stor efter all stress den senaste tiden ;D
    Jag lovar att jag ska fixa mer bilder! :)
    Tack så mycket!
    /Sanna Nilsson

    SvaraRadera
  3. Sofie; Tack så mycket! :)
    /Sanna Nilsson

    SvaraRadera