tisdag 10 augusti 2010

Liten och kort.

Hej och hå i det blå..
Känns som om det här kommer bli ett flummigt litet inlägg, jag är helt slut i huvudet!
Tiden att blogga finns inte och jag ber om ursäkt för mitt dåliga uppdaterade och mina korta inlägg. Det ska bli bättre, lär inte hända idag, men ska bli bättre! ¨

Mattias har varit i E-tuna nu måndag - tisdag och haft träningar, vi höll för första gången till på vår egen anläggning. Lite jobbigt att visa upp allt innan det är helt klart tycker jag, men det flesta verkade tycka att anläggningen var väldigt fin ändå! Mina hästar har gått jätte bra, älskar att träna för Mattias! Men redan nu har jag extrem träningsvärk, kommer nog inte kunna gå imorgon´.. :/

Jag sitter här framför datorn och halvsover.. Inte bra, framföralt inte när jag ska upp vid halv 7 igen.. Får ge upp för tröttheten och säga GodNatt nu!

2 kommentarer:

  1. Du behöver verkligen inte känna att er fina anläggning inte tål att synas i sömmarna. Jag har personligen inte varit hos er, men har hört av andra att det är såååååååååå jättefint, genomtänkt, smakfullt och nu vill alla fixa till sina egna ställen lite bättre.När du orkar, hinner och vill vore det jättekul att få se lite bilder. Lycka till med dina hästar, ridningen och livet :-)

    SvaraRadera
  2. Liselotte; Det var väldigt snällt skrivet, tack! Bilder kommer mycket snart nu! Tack, desamma! :)
    /Sanna Nilsson

    SvaraRadera