lördag 18 september 2010

Programridning igår, tävling imorgon.

Ja igår var det programridning på Vilsta och jag var där och red mina två pållar Perazzi och Dutch.
Med Perazzi red jag lätt A:3 vilket faktiskt gick bra, lillen var duktig. Kanske lite spänd och något hög i nacken, men han gjorde ändå alla saker fint och vi hade inga stora missar. Vi slutade på lite drygt 70 % och det är iaf jag helnöjd med!
Med min Holländare red jag igenom St George och det gick iaf hyfsatt bra, han tappade bakdelen lite och blev något för rund och hängig i formen och vi missade 3orna och ena skrittpiruetten.. Det som var bäst var dock att han var lugn och kontrollerbar, i våras var ju ritterna långt ifrån kontroll. Och det var egentligen målet för hela ptrogramträningen med Dutch, att få honom att gå igenom ett helt program utan några kaosmoment! Lyckat på det sättet!! :)

Idag har jag joggat Perazzi, Danny, Constantine och Melvin. Dutch fick vila pga en lös sko och att han gått ganska tufft och mycket de senaste dagarna.

Imorgon ska jag till Helmer och tävla med Perazzi, det är Div 2 och ERF har ett lag med i spelet. Ska bli kul att tävla igen!!
Håll tummarna är ni snälla!

Perazzi DS, -09.

God natt och sov riktigt gott!

6 kommentarer:

  1. Grattis till placeringen! För visst blev det en sån?

    SvaraRadera
  2. Grattis till en placering Sanna!
    Det såg fint ut. Vi åkte hem rätt så snabbt för att det var några som frös, men det var kul att se dig tävla. Fast vi var lite nervösa när Perazzi inte gillade applåderna, du däremot såg lugn ut som vanligt.
    Kram Mats, Linn, Cornelia och Amanda

    SvaraRadera
  3. Jenny; Tack! Ja det blev en placering denna gång :) /Sanna Nilsson

    SvaraRadera
  4. Mats, Linn, Cornelia & Amanda; Tack så mycket! Kan förstå det, hemskt väder.. Det var kul att ni kom! Ja, jag tyckte att han var ganska duktig ändå - var ju inte ens nära att åka av! :) och Mats, jag har inte glömt vad jag ska göra imorgon ;) /Sanna

    SvaraRadera
  5. Det är bra Sanna,och du vet att vad du än bestämmer dig för så kommer du alltid att vara min Sanna.
    Kram Morbror

    SvaraRadera
  6. Morbror Mats; Det tvivlade jag inte på faktiskt, precis som jag inte tvekar på att du helt klart är starkare än Pippi Långstrump! :) Kramar /Sanna

    SvaraRadera