onsdag 15 september 2010

En ganska vanlig dag.

Förmiddagens timmar spenderade jag med att göra lite ärenden i stan, va tiden går fort när man har mycket att göra.

Sen var det ju som vanligt dax att rida lite, joggade Dutch lugnt - han gick riktigt riktigt fint! Super mjuk och behaglig i kroppen! Duktig ponnii.
Sen red jag lilla Constantine (Mattias 3-åring) han var oxå duktig iaf med tanke på att han bara är riden i sammanlagt typ 3 veckor i hela sitt liv!!
Promenerade bara med Melvin och Danny, tyckt de kunde få vara värda det efter de senaste träningsdagarna. Perazzi fick oxå nöja sig med att bara gå men detta var mest för att han tappat en sko - som dock slås på av min snälla hovslagare redan imorgon igen!

Btw, imorgon är det programridning på Vilsta för mig och två av mina pojkar, Dutch och Perazzi som får pallra sig in i lilla lastbilen igen! Och på lördag är det tävling med lilla, hur kul som helst!!

Perazzi o Mattias.

Vet ni en rolig sak förresten ?!? Idag ver Mattias och Dorn med på TV, kanal 5 och programmet Skånefruar! :P
"titta så vacker han är" var en utav fruarnas kommentarer.
Check it out; http://www.kanal5play.se/program/play/skanefruar-s01e02

Nu ska jag faktiskt sova!
God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar