tisdag 7 september 2010

Lång dag.

Började dagen med att packa ihop massor av grejer för den slutgiltiga flytten.. Det blir en del när man bott på samma ställe i hela sitt liv - alltså över 19 år för min del! Mycket saker som ska kollas igenom, speciellt när man lever som jag "den här kan kanske vara bra att ha nångång i framtiden" .. Ska bli skönt att få hela flytten klar iaf!

Kom till Lista vid lunch med en överfull bil med kartonger och prylar, fick käka lunch med min duktiga hästskötare som hade hålli
t ställningarna i stallet under morgonen. Känns extremt lyxigt att komma ut till hästarna som då redan hade fått mockade boxar! :D

Red min Dutch efter lunch, han var riktigt fin faktiskt. Tränade mest övergångar mellan galopp och skritt och tempoväxlingar i traven. Han var väldigt fin och mjuk i handen idag, vilket är minst lika trevligt som det låter!
Efter Holländaren var det Dannys tur, han gick hur bra som helst - helt klart bästa passet för oss tillsammans hittills. Han var helt med på noterna idag! Red Lätt B grejer och lite skänkelvikningar plus förvänd galopp. :)
Sist men inte minst var det Perazzis tur att röra på sig, han var oxå duktig - men på lite väl busigt humör kanske.. Det var många lufttramp och himmelssprång.
Mina pållar är iaf väldigt fina :)


Min lilla Diva som varit med hela långa dagen i stallet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar