tisdag 14 september 2010

Uppdatering och träning.

Tar mig just nu i kragen och skriver några rader, de senaste dagarna har jag varken haft tid eller ork att blogga.
Jag ska skärpa mig, jag lovar!

Lördags kvällen var lyckad med underbara vänner!
På söndagen gjorde jag en pålle fin för tävling, städade stallet och red mina prinsar ganska lugnt.

Måndag - tisdag har Mattias varit i E-tuna och haft träningar, riktigt kul!
Igår gick alla mina hästar extremt bra, idag däremot var Melvin lite koncentrerad, Danny var något trött, men Perazzi ochj Dutch gick bra även idag. :)

Hästarna tränade;
Danny gick lätt B grejerna och vi fokuserade mest på tempoväxlingar och övergångar båda dagarna, men också lite skolor och skänkelvikningar.
Perazzi tränades i allt i Lätt A programmen, svåraste med han är ju att hålla honom lite avspänd.
Melvin tränade på alla St Gorges saker, plus massor med tempoväxlingar för att få honom kvick och lätt.
Dutch fick också träna på allt i St George, han har gått lysande båda dagarna - finfina häst!

På torsdag är det programmridning på Vilsta! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar