fredag 15 maj 2009

Mycket pågång.

28 dagar kvar till första start på SM -09 på Vilsta. Det börjar verkligen närma sig nu.. Coolt.

Jag börjar bli väldigt förkyld, usch. inte roligt. Det är inte heller roligt att vi har slutspurt i skolan inför lovet - massor med prov och läxor.
Men en sak som dock är väldigt roligt är att jag fått två träningstider per dag för Mattias på måndag och tisdag då han kommer till Kumla och tränar! Längtar.
Ska även träna den 26-27/5, alltså nästa måndag och tisdag, men då för Annica Westerberg (lagledare för junior och young rider landslaget) i Nyköping.

Idag började jag rida Mistral när jag kom ut till stallet, dressyr, vilket gick ganska bra faktiskt. Alltid lika förvånande.. Fortsatte med att rida Perazzi också dressyr men välditt olikt pass från det Mistral fick gå - de är ju på lite olika utbildningsnivåer kan man säga. Men lillen skötte sig också bra, som vanligt för hans del, men han börjar ibland bli lite tonårs kaxig :O Kessy hade vilodag och Melvin som vaccinerades igår fick bara ta en promenad för dagen.

På söndag ska jag tävla med Perazzi för första gången! Spännande! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar