fredag 29 maj 2009

Två veckor nu.

14 dagar, 2 veckor.. ojojoj..

I onsdags tränade jag för Annica, junior landslagets lagledare igen, det gick bra - tror att även hon var nöjd med Melvin och mig.
Red också mina 3 andra pållar lite dressyr, gick bra det med.

Igår fick mina hästar ta det helt lugnt, sista slutspurten med skolarbete då betygen sattes idag.. Trist, men nu är skiten klar.

Idag red jag alla 4 dressyr - ganska lugna dressyrpass dock - nästan bara grunder. De skötte sig mer eller mindre bra allihopa. Melvin och Mistral red jag i ridhuset där Melvin blev på hoppad an en liten fågelunge som försökte lära sig flyga, jätte liten och jätte söt! Kessy och Perazzi red jag ute på gräsbanan i solen - underbart!

Imorgon ska jag och Melvin och träna kür program på Vilsta, spännande. :)

2 kommentarer:

  1. Sanna, måste fråga dig.. När du fick din första storhäst - Kessy - kunde du sitta ner snyggt i sadeln direkt då? Om inte.. hur lång tid tog det? ;) Hehe.

    SvaraRadera
  2. Hehe tycker inte att jag kan det fortfarande, men tror faktiskt det känns värre än vad det ser ut - säkert samma för dig ;P

    SvaraRadera