tisdag 26 maj 2009

Träning idag, träning imorgon - tack mamma och pappa!

17 dagar kvar.

Igår var jag ute i stallet på morgonen, sen åkte jag till skolan och hade en lektion - helt onödigt då vi tittade på film, men var ju tvungen att vara där ändå.. Efter det åkte jag ut till stallet igen och red mina pållar, alla fick ta det ganska lugnt dock, det senaste dagarna har varit ganska stressiga faktiskt.

Idag var jag och tränade med Melvin i Nyköping för Annica, vår landslags lagledare. Det gick ganska bra, fast jag tycker att det är lite svårt när man inte tränat för någon så mycket - då blir det så mycket nytt. Men det var ändå en bra träningn med många många detaljer, Annica tyckte iaf att det såg bra ut och Liane som var där och tittade var också väldigt positiv. Roligt.
Red mina andra små odjur, mest syftande på monstret Mistral - som idag bara kunde göra galoppombyten, inget annat. Även fast det är byten vi brukar ha mest problem med.. förvirrande

Imorgon ska jag till Nyköping och träna igen, mycket åkande. Det är tur att jag har snälla föräldrar som ställer upp hela tiden! Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar