lördag 2 maj 2009

Dag innan tävling.

Bara 41 dagar.

De senaste 2 dagarna har varit ganska normala - trots valborg - 4 hästar att rida och hela tillvaron lite stressad och stökig. Igår jobbade jag på de nationella/regionala ponny dressyr tävlingarna som hölls på Vilsta, det var roligt, förutom att man kan bli galen på vissa ponny-föräldrar.. :/ Det var iaf underbart vackert väder!

Idag red jag lill hingsten Kesso på gräsbanan - underbart i solen! Red även Melvin och Mistral, Melvin inte så länge dock då han bet sig i läppen så att det började blöda en del.. klantskalle. Mistral fick gå ett lugnt dressyr pass, men han hade mest andra egna dumheter för sig.. Det är nåt fel i huvudet på den hästen, jag lovar. Perazzi fick bara ta en promenad, han har blivit biten av massa insekter i hagen, så han kunde inte ha sadel på sig.. :/

Imorgon är det tävling med Div 1 laget och jag ska rida både Melvin och Mistral. Håll tummarna :)

2 kommentarer:

  1. Grattis till segern i MsvB:4 och till de fina kvalpoängen. Du vinner SM! (Om jag får bestämma)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Om jag fick bestämma också. :D
    /Sanna

    SvaraRadera