torsdag 17 juni 2010

Fin och solig torsdag.

Idag har jag varit lite duktig tycker jag allt, mår ju fortfarande långt ifrån bra, men ändå var jag ute hela förmiddagen och skrubbade rent min lastbil! Den är numera kliniskt ren och ser nästan ny ut! Så fin så. Det tog några timmar, men när man väl städar är det ju lika bra att göra det ordentligt.

Fortsatte denna soliga dag ut till stallet och red mina två M.
Marwin fick gå ett ganska hårt dressyrpass, vi tränade mycket tempoväxlingar och skrittpiruetter - vilket han börjar bli ganska duktig på faktiskt, de är lite stora fortfarande men han tänker rätt! :) Avslutade dagens pass med att skutta över ett litet hinder som stog i ridhuset, ovanligt och kul.
Melvin fick ta det ganska lugnt idag, han verkade väldigt trött.

Som avslutning på denna ganska långa dag fick jag lov att byta box till lilla Marwin (som tur är finns det en som är tom i stallet) han höll nämligen på att riva väggen in till grannen Benjamin, bara för skoj skull liksom! Sabotör!

Tror faktiskt att han skrattar mig rakt upp i ansiktet ibland..

Dessa hästar.. *suck*
Älskar dom så otroligt mycket!! Det är väl iofs tur det - iaf när de ska hitta på bus och dumheter!
Jaja, nu är det nog dags att gå och lägga sig skulle jag tro..
Godnatt!

1 kommentar:

  1. Tjohoo här igen...

    Kunde inte låta bli... Jag måste passa på och be om ursäkt Sanna och ge dig en eloge för ditt tålamod, aldrig några hårda ord, du är väluppfostrad trots hård kritik, (kan man inte säga om en del av dina bloggare), har tittat på Svenska Ridsportsförbundets rankinglista, verkar inte vara uppdaterad sen Hedenhös men hittat en annan som verkar mer ok, du har faktist lyckats komma upp i poäng som rättfärdigar dig en plats i Falsterbo, så återigen lycka till. Lillasyster... Nej jag tror inte det, vi är för nära för det, fegt...Ja håller med. Anonym, 2010 14.32 tack nu såg jag men ett tips, leta dig inte blå efter en"Sara Andersson" hon var påhittad. Svar till H, nej Sanna kan inte vara min dotter, inte ens i närheten.

    SvaraRadera