söndag 20 juni 2010

Helg.

Japp nu har jag tagit mig igenom min första helg efter studenten.
En helt okej helg, min kusin var uppe från Göteborg och vi har haft trevligt med många av mina nu arbetsökande vänner!

Men jag har ju självfallet varit i stallet!! Ett måste liksom.
Hästarna har dock gått lugnt, Dutch har ju till och med vilat pga ryggen.
Mycket massage och gos har det dock blivit, älskade djur som alltid att få mig att må bättre (är ju fortfarande sjuk)!

Igår tvingade jag med kusinen till stallet och han fick lära sig att mocka - lättlärd som han är så gick det galant! Klagade dock hela tiden på lukten, men jag tror att han gillade hästarna mer än han ville erkänna! Men han höll fortfarande fast vid att hans 10 golklubbor är bättre, mer lättskötta och lätthanterliga än mina 10 hästar - vilket jag kan anta att han, iaf om hanteringen, har en liten poäng i..

Idag var jag, mamma och min lilla 6 åriga kusin från Eskilstuna ute i Stora Sundby och tittade på ponnyutställning med Welsh mountain, de var hur fina som helst! Jätte roligt att titta på tycker jag, har aldrig varit på någon häst utställning förut och det var verkligen speciellt och intressant att se! Som sagt super fina små ponnyer!

Welsh mountain ponny.

Imorgon har jag planerat mycket stall, känns som om jag blir frisk där!
Plus att jag tänkt att kolla igenom min kür några hundra gånger, måste få hela musiken att sitta i kroppen innan Falsterbo!
Har´e så bra alla glada!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar