tisdag 15 juni 2010

Jag har tagit Studenten!

Hej och Hallå bloggläsare!

Nu har jag tagit studenten och även hunnit vila upp mig från denna magnifika fest!
Helt grymt kul och passar än en gång på att Tack alla som gjorde denna dag så himla bra!!

Idag var jag och mor min med Dutch och Melvin hos tandläkaren i Söderköping, det gick bra. :)

Hästarna mina har för övrigt tagit det ganska lugnt de senaste dagarna, det hat ju som ni förstår varit mycket för mig..
Red dock mina fina tävlingsprinsar igår igen lite mer ordentligt, skönt att var tillbaka i vardagen. Älskar det faktum att jag ska få ägna all min tid åt hästarna från och med nu!

Det är ganska tomt i mitt huvud och tänker just nu bara på hur sjukt det är att jag faktiskt HAR TAGIT STUDENTEN! underbart.

Hare så bra alla glada, I will be back med mer bloggande när studentyran har lagt sig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar