torsdag 10 juni 2010

Strömsholmstävlingarna 2010, del 3.

För att avsluta Strömsholmstävlingarna 2010 här på min lilla blogg skriver jag ett kort inlägg som får bli det tredje och sista för i år om just detta ämne.
Var och tittade på finalerna och hade extra koll på min snygging Dorn med världens bästa Mattias på ryggen! De var duktiga i küren oxå och placerade sig som typ 7a tror jag. Många av vännerna genomförde bra ritter och jag passar här på att säga stort Grattis till Johanna som vann YR küren och till de andras finfina placeringar!! :)

Strömsholmstävlingarna 2010 var förövrigt lyckade med super bra väder och duktiga funktionärer!!

Fin bild från snälla Göran på mig och Melvin;

2 kommentarer:

  1. Jag såg Dorn och Mattias i küren och jäklar vad fin han är! tycker dom fick lite snålt betalt. Inte lätt tävlingsplats Strömsholm, du kommer säkerligen igen på nästa tävling! Såg dig förresten i Georgen i Gnesta ( jag red SB1an), och ni var superfina, var väldigt avis på era serier! :) Ha så kul på studenten! /Sofie

    SvaraRadera
  2. Sofie; Tack så mycket, väldigt snällt av dig!
    Ja min Melvin han kan det där med bytesserier. ;)
    Tack, jag hade väldigt kul!! :)
    /Sanna

    SvaraRadera